Vieneri metai / Regitra

...kaip aš atstovauju įmonę Regitra
 
Galiu pasakyti, kad metai - tai tik apšilimas. Tai - labai nedaug, palyginus su tuo, kiek dar turiu sužinoti, suprasti, įžvelgti ir kiek dar galiu pakeisti ir nuveikti. Juk dirbu su praktikos egzaminų kokybe visoje Lietuvoje, o tai - niekada nemonotoniška, neatsibosta, nuolatos kinta ir kelia iššūkius.
 
Darbe man svarbiausia ne tik matyti profesinę prasmę bei įdarbinti (ir atrasti) savo gabumus, bet ir būti apsuptai kolegų, iš kurių galiu mokytis kiekvieną dieną. Tad man pasisekė: aplinkui dirba aštraus proto, gilaus mąstymo inteligentiškos asmenybės, keliančios klausimus. Kartais net per daug.
 
Tad labai tikiuosi, kad mano pažintis su šia įmone tęsis dar ilgai ir mes kartu patirsime bei nuveiksime daug teisingų dalykų.
 
Beje, aš dar nepamiršau, kaip dažniausiai linksniuojama Regitra, jeigu joje nedirbi. Ir labai džiaugiuosi, kad jau žinau, kokia ji yra viduje, kai kasdien stengiesi pagerinti jos veiklą. 
 
Tad, chebryte, čia tikrai nėra "numatyta", kiek, kada ir kas turi išlaikyti egzaminus. Tiesiog mokinių paruošimas mūsuose - silpnas. O tai žinau ir iš kitos pusės - dirbau ir vairavimo instruktore, mačiau virtuvę. Tad kviečiu dar daugiau mokytis, tobulėti ir mumis pasitikėti. Nes dabar, jeigu netikite Regitra, netikite ir manimi. O jūs to tikrai nenorite.
 
Tad vieneri metai. Knygos turinyje tai yra įžanga. Laikas atversti pirmą skyrių.
 

 



Populiarūs įrašai