MANE VEŽA didelės širdys

2020-ieji buvo nepaprasti metai. Pandemija tarsi nublukino gyvenimo spalvas.

Tačiau taip pat šiais metais pavyko pasauliui suteikti kelis ryškius potėpius. Kelis svarbius asmeninius ir vieną labai didelį ne tik asmeninį :) 

MANE VEŽA 2020 vyko jau ketvirtą kartą, surinko 150 dalyvių visoje Lietuvoje ir paliko puikių atsiminimų.

Kai nusprendi - imi ir darai. Ir tada netgi sutrinki, kai paklausia - kodėl, kam, kaip. Gal dėl to džiugu, kai "kodėl ir kam" atsako patys dalyviai. O man leiskite tik organizuoti, gerai?

Šiek tiek akcijos atgarsių:


Akcijos dalyvis ir ambasadorius Sigitas teigia, kad ši akcija jį įkvėpė įgyvendinti svajones.

Akcijoje dalyvavusio žurnalisto Renaldo Gabarto straipsnis. Pasak jo, patirtis taip išmušė saugiklius, kad iki kitų metų akcijos galbūt ir jis pats jau vairuos motociklą.

TV3 reportažas - nuo 28 minutės. Pasak Vaidoto Žalos, tokia akcija reabilituoja motociklininkų įvaizdį.

Akcijos video teigiu, kad vis dėlto dar daug darbo turime nuveikti, nes, manoma, Lietuvoje yra kone 12 tūkst. regėjimo negalią turinčių žmonių.

Mano Brolio fotografija ant Lietuvos aklųjų ir silpnaregių sąjungos leidžiamo žurnalo viršelio. Nugarėlėje pateikiami įvairios silpnaregystės matymo laukai.


 
.
Kolegos straipsnis žurnale "Keturi ratai", kur Moto Guris žemaičiuoja: "Ajna sau. Any šypsas. Anyms teip y, jie nepraš gailėt ir nemato bėdos. Stipria sudrebin psichologiška".



Kelios nuostabios fotos:







Ir dar daugiau puikių fotografijų - Motociklininkė.lt FB paskyroje.

LRT radijuje, laidoje "Draugystė veža" manęs paklausė, ką aš pati gavau iš šitos akcijos. Dabar jau žinau atsakymą. Aš gavau dovanų pažinti tiek daug didelių, didelių širdžių. Kurios, važiuodamos motociklu, plaka vienu ritmu. Mes sukūrėme šį stebuklą dar kartą. 

Iki kitų metų !




Populiarūs įrašai